mandag 19. mai 2008

Hvilken er best? Waiting VS Wanting



STEM, FOLKENS!!!

*red.*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååå!!! For et umulig valg!!!!! :-)
Den øverste er mer leken og positiv, men den nederste plakaten er også UTROLIG kult laget!!!

Det er dette jeg mener når jeg sier du ikke klarer å gjøre noen ting halvt!! ;) Snakk om å ta av og gjøre det profft her!

SORRY SORRY SORRY at du måtte ha på den svarte tightsen!!! Trodde du var ferdig med den hvite! :\

Men atte du er så utrolig pen du! :D Synes egentlig det store bildet på den nederste er litt rart, så jeg ville kanskje gått for den øverste..

Men utførelsen av begge plakatene er fantastisk!!!

DRØSSEVIS av klemmer!!!

Anonym sa...

Seriøst! Enig med Agnete...Umulig valg! De er så utrolig kule begge to!!!DU er så utrolig kul på de! Snakk om å gjøre noe proft!!! Men før jeg så Agnete sin kommentar, tenkte jeg faktisk den øverste jeg også.... Alle bildene der var bare så utrolig kule, du ser ut som den klesmodellen!!!!
10 000 vis av klemmer (ha Agnete)

Anonym sa...

Ja, klesmodell, det er akkurat det du ser ut som!

*Milliarder av klemmer så HAHAHHHAHHH!!!*

Merete L.A. sa...

Hehehe... Kanskje jeg har valgt feil karriere? ;) Det er ikke en tights dorresten, det er den svarte dongeribuksa :)

Jeg liker egentlig best stilen på det nederste, men det var ikke mulig på det øverste, fordi det store bildet ikke kunne fylle hele flaten... Derfor er det fargestriper på bildene over, for å fylle ut flaten... På det nederste her, der er bilde tatt slik at jeg satt til venstre i bildet (ja, det er speilvendt), mens på de fleste bildene sitter jeg til høyre... :) Hm... :)
Dette er så gøy, jeg kunne sikkert laget ti av dem!! Men nå må jeg gå og skrive noen rapporter ;)

*kyss til dere begge*

Merete L.A. sa...

Nei, nei, på de fleste bildene er jeg på MIDTEN!!! :) Skriveleifer i massevis her... ;)