søndag 31. august 2008

Helbredelse!


Der hvor ingen leger kunne hjelpe meg, har Gud hjulpet meg!

Ingen har kunnet fortelle meg hvorfor jeg er syk. Ingen har kunnet fortelle hva jeg må gjøre, hvordan jeg må leve og hva jeg kan spise for å holde meg frisk. Ingen har kunnet gi meg en liste over hva slags mat jeg kan spise og hva jeg ikke kan - ingen leger eller terapeuter eller spesialister.

Jeg har vært syk i fem år - og Gud har ledet meg skritt for skritt! Og nå endelig - etter å ha takket for helbredelsen jeg visste ville komme i flere år - har jeg endelig ikke vondt i magen lengre!! Halleluja! Og kreftene er også på vei tilbake!!


Gud er god, og det finnes ingen kraft som kraften i Jesu navn!!! All ære til Ham for min helbredelse der mennesker var i villrede, men Gud visste! AMEN!


*smile*



2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, Merete!!!!!!!!
Jeg er så glad for deg!!!!!!
Teksten over (prologen) er den beste teksten du noensinne har skrevet, jeg begynte nesten å grine!!! over smerten du har båret og over smerten som jeg også har smakt på!!
en fullkomment fantastisk tekst!!!

I dag har jeg bakt vellykka, gode, fine rundstykker helt uten; melk, hvete, rug, havre, bygg, sukker! Bare litt gjær i! :D
Hvis jeg blir helt frisk, er det verdt det!!!!!
Jeg ringer deg senere i dag!! :D :D

Merete L.A. sa...

Tusen takk!!! :D
*rødme*
Prologen er den foreløpige innledningen til historien om mitt liv... Min siste bok ;) Og kanskje den første som blir gitt ut??? Det er jo lov å håpe i det lengste i alle fall ;)
Og jeg vil ha oppskriftene dine på rundstykker og pizzabunn! :D Så skal du få lasagneoppskrift av meg ;)
*kysse uendelig masse*