onsdag 16. september 2009

Blues & Beauties

Livet er vakkert - vakre mennesker, vakre øyeblikk, vakre minner.

Livet er tungt - tunge forhold til andre mennesker, tunge stunder, tunge minner.

Akkurat nå er livet mest tungt. Kroppen min samarbeider ikke, og da er alt bare trist.

Men noe som derimot er bra, er at i dag har min mann kjøpt blomst til meg for ALLER første gang, etter å ha vært gift i nesten fire år!!! Og det var til og med en orkide, så den dør ikke etter en ukes tid... :)

Ellers er lillegullet svært fornøyd - for tida sover han i senga si forran TVen i stua. Første natta trodde han at han skulle få se på TV hele natta, en naturlig misforståelse ;) Leiligheten er under oppgradering, kanskje det til og med kommer bilder etterhvert? Det kommer i alle fall bilder på finn med brukte møbler til salgs! ;)

Ønsker deg alt det beste - også gjennom de tunge stundene! Må du få kraft til å fortsette å være positiv selv når alt rundt deg tyder på det motsatte! Gud vet at det trenger i alle fall JEG hjelp til!

*Gode ønsker*

-Red.-


7 kommentarer:

Cecilie sa...

Hei Merete!
Leit å høre at du føler det tungt for tiden!

Ville bare stikke innom og gi deg en god *klem*, og håper at livet snart smiler til deg igjen!

God bless!

Klem, cecilie

Tvillingen sa...

Hei, golle mitt!!!

Maler dere rommet til Noah, eller?? Siden han sover i stua? :P Jeg ser GJERNE bilder fra forandringer!! :D

Og jeg er VELDIG glad i deg og håper du er ferdig med den tøyse-anti-dietten snart!

KYSS!!

Tiril sa...

Hei kjære du..

Det er trist å høre at du sliter for tiden, og jeg håper virkelig snart du blir frisk. Du har fått så alt for mye vondt og slit og prøvelser. Og allikevel gløder du hver gang jeg ser deg - du gløder. Den indre gløden din får ingenting ta fra deg.

Det var veldig fint å se deg igjen på reunion - jeg håper det ikke blir like lenge til neste gang, men om det blir det så er du en av dem som jeg kommer til å holde i livet mitt uansett. Uansett.

Bloggen har forresten blitt kjempefin (jeg har jo, som du vet, aldri noe i mot blått ;) Og jeg håper leligheten også blir kjempefin (-har veldig lyst til å se bilder)..

Stor, stor hørtklem fra
Tiril
(Og Baldur hilser masse og har fått en egen blogpost her http://skaberakk.wordpress.com/2009/08/06/baldur/ ;)

Shade sa...

Uff, god bedring! Håper kroppen slutter å tulle en dag :)

Savner dæh!

- Sol

Tiril sa...

Ny blog igjen! http://skuggevals.wordpress.com

Men denne skal forsøke å dekke _alle_
blogbehovene! OG jeg prøve rå skrive nynorsk innimellom (og setter stor pris på retting av småfeil da jeg jo egentlig ikke kan nynorsk...)

*Drysse høtsløv på*

Merete L.A. sa...

Takk for kommentarer... :)
Jeg er noskå nede for telling for tida, så ting går _seint_ ;)

Bilder fra leiligheten kommer definitivt - men forandringene skjer _langsomt_! Malejobben er unnagjort - nå venter vi bare på møblene! Så leiligheten er faktisk ikke komplett før til jul ;)

*lang klem til dere alle sammen* :*

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er