torsdag 5. november 2009

Mamma, du er...

Klart jeg skjønner at også de små tyr til sterke uttrykk når de føler seg maktesløse eller bare ikke vil. For eksempel: "du er en BÆSJ"!

Min kjære, lille har altså fått dilla på det noe uheldige ordet BÆSJ! (prøv å si det høyt og med innlevelse - kjenn hvor gøy det er!)

Så nå driver vi med avvenning - timeout hvis han sier B-ordet hvis det ikke er fordi han må på do!

I den forbindelse, etter endt timeout, hadde lille kompis tydeligvis tenkt over saken, for han sa til meg:
"Mamma! Du er en DØR!!!"
*hjertelig latter*
"Mamma, du er en SENG!!!"
*stille*
"Mamma, hva betyr det at du er en seng?"

Tja, hva betyr det egentlig? At det går an å ligge oppå meg? ;)
God kveld, snart helg! ;)

*Merete*

3 kommentarer:

Cecilie sa...

Hehe.. De søte små er ganske så sjarmerende i ordlaget av og til! Man må bare trekke på smilebåndet!

herlige gutten din! :)

Ønsker deg en fin kveld! :)

Klem, cecilie

Merete L.A. sa...

Ja, de er fantastiske, de søte, små! ;)

Skjønn helg til deg også! :oD

Shade sa...

"Du er en SOKK!" funker også, vil jeg tro!