onsdag 13. desember 2006

Feministisk?

Kjære brødre & søstre!!

Dette er ikke ment til å være en feministisk side hvor jeg oppmuntrer alle jentene til å denge løs på mennene og brenne BHene. Så, gutter, dere er også så utrolig bra og vakre som dere er! :) Men når det er sagt, så tror jeg det er vanskeligere for jentene å føle seg vakre uten sminke, fordi mens "verden" forventer at guttene skal være "all naturell", så er det skikk i vesten at jentene skal pynte litt ekstra på seg...

Min Kjære har sagt til meg flere ganger at han liker meg best helt uten sminke og at han ikke synes at jeg trenger å sminke meg, for jeg er bra nok som jeg er!! Da har jeg selvsagt svart alle mulige ting, som at jeg ser så trett ut uten mascara, og at jeg har så mange arr etter kviser å dekke over og at jeg egentlig er mye penere med sminke på og dessuten så er det det verden forventer. Da svarer Min Kjære at han synes ikke jeg er stygg med sminke heller, men at jeg er vel så bra uten.

Så ta dette til dere, folkens;
DERE ER BRA NOK SOM DERE ER!!! ;)

*mosekos*

3 kommentarer:

Anonym sa...

ØÆÆÆ

Anonym sa...

OI! Nå fikk jeg plutselig lov til å legge inn kommentar! Hva SKJER med bloggverdenen i dag dah? Helidge,heldige meg!

Så... Hvem sin data var det du hacket deg inn på i dag da?

Du er helt fantastisk skjønn og budskapet ditt er aldeles nydelig! *Gi god varm klem*

*Eh, host, hark, fra Agnete alstå*

Merete L.A. sa...

Hacker litt hos pappsen.. ;) *Nyter Internet den lille stunden det varer*