fredag 30. mars 2007

Et liv brutalt stjålet, umulig å få igjen


Forestill deg det beste mennesket du kan komme på. En ung kvinne. Smilende, alltid, selvsagt. Bryr seg virkelig helhjertet om andre mennesker, ønsker oppriktig å vite om det går bra med dem. Hun er, som alle fantastiske mennesker, full av varm humor og et ærlig alvor, alltid på de riktige stedene. En sann Jesu etterfølger og disippel, strålende, brennende i sin sak for Ham. Selvsagt bryr hun seg ikke noe om hva andre måtte mene og hviske bak ryggen hennes, for hun går med faste skritt på den veien hun vil leve på uansett. Uten å bry seg om de andre som ikke ønsker henne vel. Fra de nydelige fingrene hennes lyder den vakreste pianomusikken, og spør du om hun vil spille sier hun ja uten å nøle. Bare fordi du spurte. Bare fordi hun er så ydmyk og ren av hjertet. Bare fordi. Hennes uskyld og rene hjerte er noen av de mest fremragende egenskapene hennes, og hele sitt liv setter hun inn på å få lære opp de fremtidige generasjonene, noe hun er svært dyktig i. Hun er et av de beste menneskene jeg kan komme på.

Forestill deg videre dette skjønne mennesket som ikke utstråler annet enn alt som godt er, og alt vi andre ønsker å være. Hvem ville ønske henne annet en vel?? Den fantastiske unge kvinnen, min kjære venn, ble brått rykket ut av denne verden i dag og fikk dra hjem til Gud så alt for tidlig, brutalt drept etter synlig kamp i hjemmet sitt, mest sannsynlig av ekskjæresten som ikke er å finne noen steder. For en avskyelig handling!

Kjære Elin, du er lykkelig med englene nå. Vi andre sitter gråtende tilbake. All ære til deg som stod løpet ut!

*med tårer*



6 kommentarer:

Shade sa...

Ånei..kjente dere jenta som ble drept på Nodeland nå? :( Jeg er så lei for det!!

Merete L.A. sa...

Ja, kjente henne godt!! Hun var så nydelig... Har kjent henne siden videregående, da hun gikk i tredje mens jeg gikk i første. Agnete kjente henne også, gjennom meg... Hun var et stort tap for en verden som desperat trenger trenger flere mennesker som henne til å kjempe for det gode!!

Shade sa...

Jeg får vondt hver gang jeg ser saken i avisene nå...spesielt når de spekulerer i hvordan hun kunne ha blitt redda og osv. Det er så urettferdig at en ung jente skal dø! Også på den måten...Jeg er her for dere hvis dere trenger meg. *stor klem*

Merete L.A. sa...

Agnete og jeg har snakket mye om henne og alt som skjedde, og har kommet frem til de faktisk gjorde det de kunne - med en gang alarmen ble utløst, sendte de av sted både polititsytrker og luftambulanse, og da de hadde kjørt langt i feil retning, greide de å legge sammen to og to og dra til hjemmet hennes, og tross alle utfordringene kom de seg dit på 25 minutter! Særlig det at de sendte en luftambulanse med en gang, sier meg at de som hadde ansvaret virkelig tok dette på alvor!! Jeg har fred med at det rett og slett bare var Elins tur denne gangen... Hvis det er sant at vi er her på jorden får å lære, for å forme karakteren vår, så var nok Elin ferdig! Hun hadde den beste, heleste, mest ærlige og kjærlige karakteren jeg an tenke meg!! Kanskje det rett og slett var hennes tid...

Anonymous sa...

“Det er så mye kjærlighet i familien min siden jeg brukte Dr Ilekhojie-trollformler. Han er fantastisk, og staveformene hans fungerer så raskt. Kjærlighetslivet mitt var helt rotete. Takk Gud og takk for alt du har gjort for meg. Nå elsker mannen min meg mer enn før. Det gir meg ingenting annet enn dyp glede å se disse positive resultatene. " Trenger hjelp?

WhatsApp Dr Ilekhojie på +2348147400259 eller
Send e-post til info@gethelps.online og gethelp05@gmail.com
Nettsted: https://gethelps.online

Anonymous sa...

Hei folkens, hvordan jeg fikk min eksmann raskt tilbake. Dr Ilekhojie elsker stavebesetning fungerte virkelig!
Mannen min forlot meg for en annen kvinne for tre måneder siden, og siden den gang har livet mitt blitt fylt av smerte og sorg, fordi han var min første kjærlighet som jeg har tilbrakt hele livet mitt med. En venn av meg fortalte at han så noen vitnesbyrd om en stavebesetning som heter Dr Ilekhojie om at han kan få tilbake kjæresten i løpet av noen få dager, jeg lo det og sa at jeg ikke er interessert, men på grunn av kjærligheten min venn hadde til meg, hun konsulterte Dr. Ilekhojie på mine vegne og til min største overraskelse etter at 11 timer senere ringte mannen min meg for aller første gang etter tre måneder at han savnet meg og at han er så lei for alt han gjorde meg gjennom. Han kom tilbake til meg og nå er vi glade sammen. Jeg kan fremdeles ikke tro det, for det er veldig utrolig. Takk Dr. Ilekhojie for at du fikk tilbake kjæresten min, og også til min vakre venn som gikk inn på vegne av meg, for alle som måtte trenge hjelp fra denne flotte Dr. Ilekhojie, her er e-postadressen: (gethelp05@gmail.com) og WhatsApp + 2348147400259