søndag 21. september 2008

Lykke...










Foto: Tvillingen min


Dagen i dag:

  • Lang morgen i sengen...
  • Morgensol...
  • Sein frokost med lakrisrot-te og frokostTV...
  • Tur til svømmehallen og leke masse i varmtvannbassenget...
  • Gule og røde høstblader...
  • Friskt, deilig høstvær...
  • Leke ute i den største lekeparken i byen...
  • Tur til Festninga...
  • Maleriutstilling på Festninga - og avtalt at jeg også skal få være med å stille ut neste år...
  • Spise gluten og melkefri pizza på restaurant i stedet for å spise hjemme...
  • Lese bok...
  • Leke med lillevennen og lage system på rommet hans...
  • Hoppe trampoline...
  • Besøke familie...
  • Spise enda mer god mat...
  • Gudstjeneste på kvelden...
  • Tidlig i seng god og trett...
*Mmmmmmm*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er så utrooooolig glad i deg! Og så utrolig takknemlig for alt det fantastiske du gjør for meg! Gid hele høsten din må bli fyllt av dager som den du skrev om her! Gleder meg til jentetur! KOS OG GO KLEM

Anonym sa...

ja, jeg sjekker stadig bloggen din, jeg!
jeg løser kryssord med kulepenn og er stadig optimist! :D

Merete L.A. sa...

Hehehe :D Du er skjønn og veldig gøy!! Nytt innlegg nå til ære for deg!!! :D