mandag 11. juni 2007

Kjære, himmelske folk!

Brødre og søstre!

Noe av det som broder Yun gjorde som var så fantastisk, og hjalp ham til å leve tett, tett inntil Jesus, var at han brukte mye tiden på å meditere over Guds ord og pugge Bibelvers!! Jeg oppfordrer alle til å pugge bibelvers når dere ikke vet helt hva dere skal be om eller hvordan dere skal søke Guds nærvær en dag! Det er en hellig måte å meditere på, og utruter oss kraftig! Begynn gjerne med ting du nesten kan, og skriv gjerne ned hvile vers du har pugget!

Josva 22, 5:

"Men legg omhyggelig vinn på å leve etter budet og loven som Moses, Herrens tjener, gav dere: at dere skal elske Herren deres Gud og alltid gå på hans veier, så dere holder hans bud, holder fast ved ham og tjener ham av hele deres hjerte og hele deres sjel."

4 kommentarer:

A sa...

Enig!!
Det er helt genialt å pugge Bibelvers, det gir så utrolig mye tilbake!! Nå er jeg halvveis i Joh 13 =D

Merete L.A. sa...

Så bra å pugge hele kapitler! :D Jeg er halvveis i salme 103, ellers har jeg pugget enkeltvers i Josva og Jesaja av alle steder;)

A sa...

Jeg blir så GLAD inni meg!! HURRA! :D :D :D

Merete L.A. sa...

Jeg også!!! :D :D :D