søndag 23. november 2008

Eksotisk smak

I går kjøpte jeg en ny tyggis uten å lese på pakken hvilken smak det var, og ble derfor utrolig overrasket da tyggisen var vel plassert godt innimellom tennene mine! For smaken som så mykt og deilig omsluttet smaksløkene mine, var noe jeg bare vagt dro kjennsel på, samtidig som det var noe kjent ved det. "Dette må jo være en eller annen eksotisk frukt," tenkte jeg, papaya eller no. Så jeg kasta meg over pakken for å lese det som stod med liten skrift.....

... appelsin!!!

En gledelig overraskelse bare en allergiker kan få... ;)

*red.*

3 kommentarer:

Perlehvit sa...

Appelsintyggis høres digg ut!! Hvilke merke var det?

Klem

(Du må gjerne ta følge med oss i Salem i dag!!)

Anonym sa...

Å fytti så tragiske vi er!!! :D

Men jeg er veldig glad i deg for det om! :)

Merete L.A. sa...

Jeg har vært på formiddagsmøte, så jeg blir hjemme i kveld... ;) Men takk... ;)
Det var EXTRA, forresten, en av de i eske... :D

Og, ja, alt vi ikke spiser er nokså tragisk, vurdere å ta testen... men FY så gode vi er :D :D :D