torsdag 1. februar 2007

Akkurat du! :)

Akkurat du er verdifull, kjære søster eller bror!

Det finnes mennesker i verden som gleder seg over at nettopp du eksisterer og ble bestemt til å vandre rundt på denne planeten en stund. Det finnes mennesker som ikke ville hatt det like godt uten deg. For noen er du helt topp! Noen synes at du er vakker, selv om de ikke er så flinke til å si det til deg. Noen synes at du er bra! At du er bra nok som du er. Noen sovner i kveld og er glad for at akkurat du er til.

Jeg hadde en stor oppdagelse da jeg selv ble mamma: Jeg oppdaget for første gang hvilken utrolig sterk kjærlighet jeg selv blir elsket med av mine foreldre - den samme som jeg føler for mitt eget barn. Denne uendelige kjærligheten har jeg selv undervurdert i deler av livet.

Brødre & søstre - dere er elsket!!!

2 kommentarer:

A sa...

I know... Jeg ble også veldig overrasket... Dessverre.. Bedre sent enn aldri! Hehe..

Merete L.A. sa...

Jepp, enig!
MYE bedre sent enn aldri!!!

*løøøøøv*