onsdag 7. februar 2007

Velg!

Velg hva du vil ergre deg over!
Pick your battles!

14 kommentarer:

A sa...

Det er slående mye i livet som faktisk er et valg. Å være fornøyd, for eksempel. :)

Merete L.A. sa...

Jepp! :)
I dag velger jeg å være glad og fornøyd med livet mitt og alt det innebærer!!! :)

*sende positive og gode tanker din vei*

Shade sa...

Dessverre velger jeg ofte å irritere meg over ting jeg ikke kan gjøre noe med :P
Men jeg er utålmodig til tider, så ikke rart.

Merete L.A. sa...

Jeg også, dessverre...
Jeg skriver sånne ting for å minne meg selv på!! Samme med ønskelista mi, må minne meg på hva jeg egentlig vil leve for!!
Og så kan jeg også være skrekkelig utålmodig og ha temperament, og foreløpig har Noah arva mamsens gode sider! ;) (Han er også utålmodig...;)

Hav sa...

Jeg later som om jeg har tålmodighet, men egentlig er jeg skikkelig utålmodig, noe som ofte sjokker folk som blir bedre kjent med meg.

Men det er jo selfølgelig en ting som kan kontrolleres, jeg kan jo være tålmodig i situasjoner som krever det, men liker best å få lov til å være umåtelig utålmodig. =P

Men jeg tror utålmodighet er en god egenskap også; som i at en skal ikke sitte å vente på at verden blir bedre, eller at livet skal skje, en bør være utålmodig nok til å ta saken i egne hender.

*klem*

Ani sa...

Oki; detta har igrunnen absolutt INGEN TING med innlegget ditt å gjøre, men ville bare si den nasjonalsangen din var intet mindre enn fantastisk *hihi*!! -Utrolig morsomt... :D

A sa...

Håper vi snart ses igjen, for du er så goooooooooooooood!!! :D :D :D :D :D

Merete L.A. sa...

Tiril: Enig i at utålmodighet ikke trenger å være negativt, bare en kan kontrollere seg selv... Man trenger å få "bukt med følelsene sine"! ;)

Æni: Takk for kompliment!;)

Aggie: Ser deg i mårra!!! ;D ;D ;D

Anonym sa...

Så sant så sant:)
Har så problemer med å få se innholdet i bloggen din, 9/10 ganger funker d ikke..mn kom meg nå inn idag:)

Merete L.A. sa...

Kjenner problemet, det skjer for meg også.. Skikkelig irriterende, men hva kan jeg gjøre med det??? Agnetes side går alltid så bra...

A sa...

Siden din har nokså stor sjanse for å åpne seg hvis du etterat du har skrevet inn adressa ikke trykker på noe som helst annet, hverken "oppdatere" siden eller noe som helst.. Bare venter i fullstendig ro og late som om du innerst inne er tålmodig.. Hehe.. Da åpner den seg hvertfall 8 av 10 ganger.. :)

A sa...

Men det pleier å ta ganske lang tid...

Anonym sa...

Agnete..har prøvd d mange ganger..mn nå ser d ut til at sida begynner å funke bedre..tenk 2 dager på rad som det har funket! Ny rekord!

Og Merete..ikke vær lei deg, bare vent og se, så snur vinden seg sikkert;)

A sa...

Søte, travle småbarnsmor... :) Håper du får en helt fantastisk dag! :D