mandag 12. oktober 2009

Nydelig sang jeg nesten hadde glemt...

Kjære Gud når eg bed

Kjære Gud når eg bed,
lat min tanke kvile i fred
frå alt stress i verda omkring,
og all uro for daglege ting.
Lat din kjærleik få trenge seg inn,
slik at han kan forvandle mitt sinn.
Lat oss alle som trur på ditt ord,
vera saman i bøn for vår jord.

Hjelp meg , Gud, til å gi
både pengar, arbeid og tid
i den tenesta der eg er sett,
slik at eg kan forvalte han rett.
Gi meg kraft til å dele mitt brød
med dei menneska som er i nød.
Hjelp meg søkje fornying og fred.
Høyr meg, kjære Gud, når eg bed.


(feil i teksten kan forekomme. *red*)

2 kommentarer:

Cecilie sa...

Å, en nydelig sang - lært av en nydelig lærerinne. Minner meg sånn om Sissel.

Ha en herlig uke, Merete! :)

Klem, cecilie

Merete L.A. sa...

Minner meg også om henne! :D
Har vært en av favorittsangene mine bestandig... :)

*god klem tild deg også*