tirsdag 20. mai 2008

Nye Lost & Wanting



Bedre nå? :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nei! Likte de med bare rosa best!! :D :D :D :D :D :D :D
Grønn ble bare en farge for mye rota inn for min del hvertfall!
Stemmer på det øverste bildet i forrige innlegg fortsatt! Det var mest koselig og helhetlig!
*MOSEKOS*

Anonym sa...

Selv om det er litt kult at de små bildene stikker inn i det store på det øverste.. bare for å gjøre deg maks forvirret.. ;) ;) ;)

Merete L.A. sa...

Hehehe... :) Nå har jeg laget enda en variant, der det er fem små bilder... Og grønne firkanter bak... :) Ligner på det nederste her...
Takk for masse kommentarer!! :D Godt å ikke ha bare min egen mening ;) Tenker på å bruke et av de til utstillingen (henge på veggen), mens resten blir i mappa... :)
Så det rosa, altså... :) Må tygge litt på den :) Det var egentlig ikke så rosa som jeg hadde tenkt, ville helst hatt det enda mer sjokkrosa... ;)

*kyss fra den ivrige studenten*

Anonym sa...

Kan et outsider få lov til å spørre hva plakatene er til? ;)

(Du er utrolig vakker, Merete)

Anonym sa...

Rosafargen er helt perfekt, ikke forandr på den! :D

Merete L.A. sa...

Tusen takk, tiril :) Det er reklameplakater for klærne mine... :) Jeg har laget dem!! Kjenner du igjen den stripete tidligere jakka? :)