torsdag 30. oktober 2008

Winter wonderland


I går - 29. oktober 2008 - la den første snøen seg som et mykt dukketeppe over vår skjønne by! Vi våknet tidlig, i seks tiden (min kjære sønn har ikke stilt sin indre klokke selv om vi har stilt alle klokkene i huset), og ute kom det lodne snøfnugg dalende, til stor jubel! Min kjære lille ville bare ut å lage snømann (noe de også gjorde i barnehagen, selv om snøen minsket betraktelig i løpet av dagen), og jeg bare lo i ren barneglede... Kjenner på julelykken, jeg gleder meg så utrolig til advent... :D Det er virkelig en fantastisk tid... Og november er fantastisk... God november alle sammen ;)

*red.*

2 kommentarer:

Perlehvit sa...

Åh, nå en skulle hatt unger ja! (god unnskyldning til å ut å leke i snøen, føler ikke så for å tre på meg varmedressen og ut å lage snømann i lekeparken alene her:P)

Gleder meg og til advent ja! Elsker julestemninga!(:

Som svar på forrige kommentar kan du gjerne oppdatere mer! :) Er jo litt morro å lese litt om deg/dere! Er jo ikke så ofte vi ses..

Ha en kjempefin dag!!

Merete L.A. sa...

Hehehe, ja det er herlig å ha barn! :D Det er virkelig en helt fantastisk mulighet til å oppleve barnas gleder og gjøre barne-ting ;) man blir så glad av å gå inn i barnas verden ;)

Og faktisk så lekte jeg meg i en svær haug av blader en gang - før jeg fikk barn - og det var egentlig litt gøy og veldig pinlig..... men å leke i snøen har jeg og Martin gjort uten lillevennen også ;)

Så bra at du er en jule-venn også :D Det er bare så magisk... Kommer mange flere innlegg om dette nå snart ;)

Skulle gjerne sett dere mer... :) Har vært syk lenge, men er bedre nå, så utsiktene er jo gode ;)

Blogger du? :)

*gi klem*