onsdag 3. februar 2010

Middagsoppskrift

På vei hjem fra barnehagen spurte jeg min kjære, lille på 4 om hva han hadde lyst på til middag? Han tenkte seg om en stund og svarte:

"Kanskje det hadde vært godt med spaghetti? Det er lenge siden!"

"Ja, da må vi nok på butikken," svarte jeg, og det var da jeg fikk middagsoppskriften servert;

"Vi må ha kjøtt, tomater og slangepasta. Og så har vi slangepastaen i vann, og da blir den til spaghetti!" - svarte han svært fornøyd! :D

Snart kan jeg bare sette han til å lage maten... ;)



Ellers er vi syke her i huset, på 12 timer har min kjære, lille spydd 12 ganger... Utrolig hvordan de små kroppene kan klare det! Nå er han heldigvis bedre... ;)

*Fred og lykke*

*red.*

7 kommentarer:

Cecilie sa...

Gode gutten! Greit når de blir store og snart kan klare seg selv..!
*klamre seg til småbarnstida*

Håper du har det bra!

Klem, cecilie

Agnete sa...

Hahaha!!! :D Herlig!! :D Nå kan han begynne å lage middag for deg! :D

Merete L.A. sa...

Cecilie: Ja, jeg har også klamret meg til småbarnstida hele veien! ;D Men så viser det seg at tida er akkurat like fantastisk hele veien, så da er det jo ikke så farlig... Nå nyter jeg at han er 4, bare passe uavhengig, forstår masse og IKKE går på skolen!!! ;)

Vi har det flott, nå er vi endelig ferdige med å spy! ;D

*klem*

Agnete: Ja, nå er han 4, så nå må han ta ansvaret for sin del av de huslige pliktene! ;) Hehehe! ;) Men det er gøy når de så gjerne VIL hjelpe, så lenge de har lyst, må de jo få lov... ;)

*glad i deg*

Karen sa...

Herlig!
Kan du be han om å lære Ellen også hvordan man lager middag?

HÅper dere har det fint! Lenge siden nå!
*klem*

Merete L.A. sa...

Du får dense ho hit på ei kurshelg, så ordner vi det! ;)

Vi har det bra, bare litt lei av vinter nå... :)

*klem*

T sa...

Mmmmm Slangepasta! :D

Merete L.A. sa...

Slangepasta er et deilig ord! ;) Hihi!